• Minnesord - 2010-11-04 - 2 svar

Tyda Read - "Try Again"

Hej! Jag köpte Tyda Read i början av förra veckan för 49 kr (och hade mailkontakt med er i det ärendet) Jag laddade ner det samma dag och när jag genast prövade programmet så blinkar det vid vare försök att översätta ett engelskt ord följande text: "Try Again". Jag tänkte då att min betalning kanske måste registreras hos er först innan Tyda Read börjar fungera. Nu har det gått en vecka sedan detta men fortfarande är det samma problem. Vad kan jag göra för att komma till rätta med problemet? vänliga hälsningar Andreas

• af - 2010-10-07

Nej, TydaRead behöver inte registreras. Däremot måste medlemskapet registreras, vilket har dröjt pga teknikproblem. Är det möjligen gratisprogrammet TydaDirekt du har laddat ner? /Anders Forsberg

• Gustav93 - 2010-11-04

Hej, Jag har samma problem som Andreas tyvärr. Jag har köpt VIP-medlemskap och därefter laddat ner TydaRead men så fort jag försöker översätta något ord får jag bara ett "Try Again". Behöver jag göra något särskilt för att det ska fungera? Vad jag vet borde mitt medlemskap vara registrerat då det står att jag har VIP här på sidan och pengarna har dragits. /Gustav