• Magrioteli - 2011-08-18 - 5 svar

Firefox 4.0 är lanserad

Nu är Firefox 4.0 lanserad (via Mozillas FTP-server) och så klart är inte Tyda Live är i fas ännu, men det är nog dags att skrida till verket och uppdatera den. Hälsningar Anders Magrioteli

• caspiax61 - 2011-04-07

Hej, Jag laddade ner webbläsaren Firefox 4. Det är än så länge en β-version, men fungerar och är oerhört snabbt jämfört med tidigare Firefox.versioner. Men då försvann förstås funktionen att hålla ner Alt-knappen och klicka på ordet för att få en direkt Tyda-översättning. Hur gör jag nu? Förra gången något liknande hände (när Firefox 3.0 eller 3.2 kom) så fick jag av er en liten programmeringssträng att skriva in i Firefox-programmet, och då funkade Tyda.klickandet perfekt. Det borde finnas en liknande möjlighet nu?? Hjälp mig om ni kan. ♪♫ /Caspian

• Luongo22 - 2011-05-24

En update till Tyda Direkt skulle sitta väldigt fint nu när Firefox 4.0 ändå funnits i 3-4 månader! Det är ett väldigt bra och smidigt verktyg som jag använde dagligen tills att det nu inte är kompatibelt med 4.0... Så, snälla, fixa så att det fungerar igen! :) // Daniel

• af - 2011-06-02

Finns en uppdatering nu! se http://tyda.se/tools/ "Ladda ner TydaDirekt 2.0.8 för Firefox" /af

• alrunan - 2011-08-18

Den uppdateringen höll i typ två veckor tills skarpa versionen av Firefox 5 släpptes. Den släpptes dessutom "officiellt" igår. Förstår inte varför ni inte gör den kompatibel mot senaste FF betan istället när ni uppdaterar versionen, då slipper ni halka efter. //John