• nilsphilip - 2011-02-08 - 16 svar

Tyda som Iphone app

Hej! Ni har säkert fått denna frågan innan men hittar inte det i forumet, finns det eller har ni planerat att skapa en App (för iphone och ipod) av Tyda. Det hade varit väldigt smidigt. Går ju att söka på er hemsida via internet på både ipod och iphone men det är hade ju varit väldigt smidigt med ett program som gjorde enklare. Finns ju många andra sökprogram som Apps som jobbar mot nätet och Tyda är som gjort att göra en App av. Hälsingar Nils Philip Påhlsson

• Salzalada - 2009-10-26

Även jag vill ha tyda.se som iPhone app. Använder nu Google Translate, och det är helt värdelöst jämfört med tyda!

• kforslin - 2009-12-02

En app till iPhone vore toppen!

• tommy - 2009-12-02

Vi har haft en del funderingar på det, kan dock inte lova om och isf när det skulle ske. Däremot kommer en mobil version av sajten vilken tills vidare skulle kunna funka även i iPhone. /Tommy, tyda.se

• el_bocadillo - 2009-12-03

iTranslate är en superapp annars. Kostar 15kr, värd 1000!

• Hugge - 2010-07-07

Hur går det med den mobila versionen av sajten? :) Ingen brådska, är bara nyfiken. En iPhone-app vore trevligt det också, men då önskar jag en för Android också!

• linuzzz88 - 2010-06-16

Ja en Android app skulle verkligen vara bra, speciellt med tanke på att Android nu mera är vanligare än iPhone OS.

• Deddly - 2010-06-21

I don't get it, why not just go to www.tyda.se with the phone's browser? You can turn the graphics down in the options and it works fine on a small screen.

• Gustav93 - 2010-11-08

Tyda fungerar bra i webbläsaren på min Android-telefon bara jag ställer in den på "Lätt" istället för "Standard" under inställningarna. Problemet då är att när jag loggar in på datorn så får jag den lätta varianten även där. Jag skulle vilja ha den riktiga på dator och den lätta på telefonen utan att behöva ändra i inställningarna varje gång. Är det möjligt?

• af - 2010-11-05

Jag kan glädja alla i Forumet som efterlyser iPhone-app att beta-stadiet är passerat och att källkoden lämnas in denna vecka till Apple för granskning. Mycket talar alltså för att den kan släppas denna månad(november 2010). Den som väntar på något gott osv :) /af

• scrizt - 2011-01-14

Var är andriod-appen då? Android lider ju inte av applesjukdomen...